Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

There is no one like YOU!

Kategori:

Vaknade idag morse mycket piggare och gladare än mina tidigare morgnar på senaste tiden, orsak? Jag själv tror det är för att jag helt enkelt bestämde mig för att det skulle bli en skön morgon redan igår kväll. Jag kunde riktigt se framför mig hur jag skulle stiga upp, fara i duschen och laga morgonmål i lugn takt. Dricka morgonkaffe och lyssna på musik. Jag har orkat bra idag på jobbet och jag har riktigt njutit då det varit lite svalare väder idag. Efter jobbet fick jag träffa fina Daniela för att få lite update över hennes liv för tillfället. Alltid lika roligt att träffa den tösen, men kom ihåg nu att du är värdefull och att det finns så mycket att vara tacksam över här i livet! Det är nog en bra påminnelse för var och en av oss tror jag.
 
 
 

Kommentarer

  • daniela säger:

    du e så bra ida.

    Svar: tack desamma hördu :D
    Ida

    2013-06-05 | 18:09:10
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: