Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

It's all because of you!

Kategori:

God morgon! Måndag här igen, en vecka sen min födelsedag. Har haft den stora äran att få ha finaste Fine här under helgen och pampas så jag har skrattat mig dubbelvikt! Nu hoppas jag och håller tummarna att denna härliga tös kommer och förgyller mina dagar runt vappen också! Pampas var riktigt bra som vanligt, men jag har märkt att jag inte orkar stanna lika länge uppe längre. Eller kanske det är pga av val också. Men kul är det i vilket fall som helst.
 
Idag har jag själv förgyllt min dag med att baka scones till morgonmål. Blir mer och mer husmor! Men what the hell!
 
Sen MÅSTE jag avsluta med låten som för alltid kommer förknippas med pampas 2013!
 
MEGA TACK FÖR ÄNNU EN OFÖRGLÖMLIG PAMPAS!

Kommentarer

  • Fine säger:

    Hahaha så jävla good times! :D Bäst var ju ändå YOUUUU-ÖÖÖÖÖH!

    Svar: haha indeed :D
    Ida

    2013-03-25 | 10:46:55
    Bloggadress: http://libertine.blogg.se
  • daniela säger:

    vill höra ALLT när vi ses :D

    Svar: de får du ;)
    Ida

    2013-03-25 | 14:04:15
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: