Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

OPA!

Kategori:

Nu är det dags att bli av med vinterfläsket, visst det värmde under vintermånaderna men nu blir det bara svettigt när de vankas vårtider. Det finns inte längre några ursäkter för att inte röra på sig. Jag bor drygt 300 meter från simhallen och gymmet. Dessutom så måste frossandet få ett slut. Visst ska man njuta av godsaker nu som då, men varje dag är inte riktigt optimalt. Jag ska försöka se igenom mina kokböcker lite bättre också. Jag har alltid sett mig själv lite som en kock, men igår blev det verkligen allvar när jag lagade köttbullar och satte igång brandalarmet. Det luktar ännu fett i hela lägenheten. Men inte ska i sörja, jag tog första steget.
 
Idag har jag kvällstur på sjukhuset, så bestämde mig efter mycket övervägande med mig själv att fara till gymmet. Och halleluija så bra jag mår nu när jag sitter och avnjuter min blomkåls- och baconsallad och ett glas mjölk.
Ett steg närmare ett friskare och hälsosammare liv + NJUTNING.
 
 
Grekland 2010

Kommentarer


Kommentera inlägget här: