Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Back from the dead!

Kategori:

Det har varit tyst här ett bra tag igen. Jag ska inte skylla ifrån mig. Jag vill bara berätta att jag haft så mycket på gång, så mycket nytt att jag inte riktigt hunnit med i svängarna. Jag har hunnit komma in i mitt sommararbete som jag verkligen älskar, jag har hunnit vara ner ett varv till Helsingfors på roadtrip med Emma för att se P!nk! HELT AMAZING! och efter konserten kört upp mitt i natten för att hinna till tent nästa morgon. Jag har fått bevis på att Vasa verkligen är Finlands soligaste stad.
 
Idag har jag fått mina första böter någonsin, för att jag inte kan parkera rätt, lite sorgligt iofs, men det behövs nog mer för att tynga ner mig. Sen har jag varit på bio idag med Patrik; Hangover 3:an. Riktigt kul film! Imorgon är det kusins studentdimission!
 
Största orsaken till att jag skriver på bloggen igen är att jag idag fick veta att min pappa läser min blogg! Who would have known! Den mannen slutar aldrig att förvåna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: