Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Face the sun

Kategori: Allmänt

God morgon världen, greetings from Denmark! Här flyter det på som vanligt, men lite små extra ljusglimtar här och där. Igår upptäckte jag att jag kunde höra James Blunts nya album "Moon landing" på youtube! Som jag har väntat! Jag blev så glad och inspirerad att jag helt enkelt inte kunde låta bli att köpa ballonger när jag kom till butiken. Why not liksom? Ballonger är lycka (och en smula rädsla att de ska sprängas i ditt ansikte)!
 
Om denna lördag blir som planerat så börjar vi med en liten trip in till Naestved för att se ett slott (?) och senare på kvällen blir det grillparty (om vädret tillåter) , om inte annat så lämnar vi bort grilldelen och gör party! (BALLONGER!) SO happy saturday to you all!
 
 
So silently just walk with me,
Like any other day
No sad goodbyes, no tears, no lies,
Just go our separate ways

And God knows
That it's hard to find the one
But in time, all the flowers
Yes in time,
All the flowers turn to face the sun
 
 
 
 

Kommentarer

  • daniela säger:

    ja lyssna också igenom dedä albume, så härlit!

    Svar: Yes he did it again ;D
    Ida

    2013-10-20 | 14:05:55
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: