Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Home is wherever I'm with you

Kategori: Allmänt

Om jag har lärt mig någonting under mina snart 10 veckor här i Danmark så är det en sak. Jag har en så otrolig tur som har så fina vänner och familj. Jag tror inte att jag någonsin har uppskattat alla så mycket som jag gör nu när jag inte sett er alla på "så länge". Jag vill och hoppas att ni alla vet hur mycket nu betyder för mig och hur glad och förväntansfull jag är över att få se era vackra nyllen igen! Kollade igenom gamla bilder idag, och jesus ni har nog gett mig så mycket fina stunder. Ni får mig att må bra, ni hjälper mig att älska mig själv. Ni är min familj, och jag älskar er tills den dagen jag dör. Jag kommer aldrig att glömma er och allt kul vi har fått uppleva tillsammans, och jag ser fram emot alla härliga minnen också i fortsättningen. Så tack!
 
YOU ARE THE BEST!
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Oj va glad jag blir av att se dina fina vänner som får dej att må bra i livet :D Är säker på att du är älskad av alla tillbaka, för de e du värd!! <3

    Svar: Jag blir också så sjukt glad av er också, så kan bara hoppas att jag kan ge er samma sak tillbaka :) <3
    Ida

    2013-10-24 | 17:31:03
  • Fine säger:

    Love you, Ida <3

    Svar: Love you too sweety pie ^^ <3
    Ida

    2013-10-24 | 20:09:03
    Bloggadress: http://libertine.blogg.se
  • Samira säger:

    Ojj Söta gulle Ida<3<3<3 Älskar dig massor<3<3!!

    Svar: Och jag älskar dig och din familj såå himla mycket <3
    Ida

    2013-10-25 | 09:42:53
  • Lisen the mamma säger:

    Världens bästa Ida, saknar dig. Snart kommer du HEM! <3<3<3 ILY

    Svar: Å världens bästa mamma <3 saknar dig också, om en vecka ses vi :D Love you soo much! <3
    Ida

    2013-10-25 | 15:16:20
    Bloggadress: http://lisenjulin.net
  • daniela säger:

    hihii ja va också me :D saknar dej ida!!

    Svar: of course you were ;) miss you too you know! <3
    Ida

    2013-10-26 | 10:53:52
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: