Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Vart tog tiden vägen?

Kategori: Allmänt

Nu går det undan som bara den! Här tycker jag att jag inte gjort någonting, och endå närmar sig klockan redan kl.20! Här ska det ännu hinnas packas, sättas ny musik på telefonen, förbereda sig mentalt för sista praktikdagen imorgon samt för att komma hem. Jag tror jag först idag insett hur mycket jag måste få fixat när jag kommer hem. Storstädning i lägenheten, matinköp, tvätta kläder, göra sig av med gamla onödiga saker som ligger och skräpar, få bytt till vinterdäck, få införskaffat en cykel. Ja just det, ska försöka vara social också! Nä, det gäller bara att få en början så flyter det på sen. No panic!
 
Jag kan dessutom stolt meddela att jag har lyckats ta mig igenom min 30 dagars triceps utmaning! Så här starka armar har jag inte haft på ett bra tag. I och för sig är det inte svårt att ha starkare armar än det jag hade före, men det är en liten detalj. Nu på fredag börjar jag med en ny utmaning: 30 day Little black dress workout!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: