Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Mood swings

Kategori: Allmänt

Såå många tankar och känslor snurrar på i mitt stackars huvud i ett oorganiserat kaos.. Kan förklaras med två drömmar jag har haft nu två nätter,
 
Dröm nummer 1: Jag och alla de viktigaste människorna i mitt liv står vid en hög och brant klättervägg. Utan att tänka börjar jag klättra, jag klättrar tills jag kommer till toppen och jag tittar ner. Där nere står alla och klappar sina händer och hurrar. Jag känner en otrolig glädjerush och kan inte sluta skrattar. Sedan inser jag plötsligt, jag har ingen skyddsutrustning eller linor som håller mig säker. Men istället för att drabbas av panik klättrar jag självsäkert ner tills jag når marken tryggt.
 
Dröm nummer 2: Jag har just precis kommit hem från Danmark och någon fyller år så alla mina vänner + massa andra människor jag inte sett på evigheter kommer vara där. Jag ser fram emot att se dem alla så jag håller på att spricka. Jag anländer till festen där alla sitter och väntar runt ett långt bord. Jag tjuter "Hej alla, guuu vad jag har saknat er alla!" och alla bara tittar upp snabbt, ingen reaktion och fortsätter bara prata med varandra. Ingen är glad att se mig.
 
Don't get me wrong, i grund och botten är jag nog glad och lycklig!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: