Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Mother nature strikes again

Kategori: Allmänt

 Sweet mother of Nature! Här är det håll igång ska ni veta. Utanför flyger nästan trampolinen iväg till en ny adress och man får hålla dörrar och fönster fast för att inte slukas ut i virvelvindarna. Jag har inte känt mig så här tacksam över att ha tak över huvudet på en lång tid. Nu är det bara att önska och hoppas att taket hålls kvar. Sådär, nu efter att ha fått ge en liten väderupplysning ska jag försöka fixa mig något varmt att dricka! Ha det fint!
 
Mycket bra låt tycker jag!

 

 

Kommentarer

  • daniela säger:

    ja som ska me båten ti stockholm imoron, få si om de e första viking line båten som sjunker..

    Svar: nej säg inte så :) kanske bör ta me någå piller mot illamående bara :D
    Ida

    2013-10-28 | 17:23:13
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: