Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Up an down, here we go!

Kategori: Allmänt

Här har ni en brud med humörsvängningar ska ni veta. Igår svävade jag på moln och var världens lyckligaste. Varför? Jo, jag fick vara med om intressanta patientcase på praktiken, och jag fick vara med och fixa och greja. Sånt tycker jag om! fast det allt som oftast är skrämmande ångrar jag aldrig när jag vågar! MEN idag vaknade jag med det sämsta humöret, allt verkade gå fel, jag vaknade för sent så fick stressa, jag tappade allt jag höll i hela tiden, ute var det svinkallt, bussar och tåg försenade. Men nu såhär till kvällen har jag lugnat ner mig igen! Det var bara en sämre dag! Och jag har trots allt fina saker att se fram emot nu i tre dagar frammåt. Jag får ju nämligen finbesök från Finlandia! Mannen i mitt liv med sällskap anländer till Köpenhamn tidigt imorgon bitti, och det gör jag med!
 
Så nu är det bara att börja packa!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: