Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Dejligt

Kategori: Allmänt

Har haft ett par väldigt angenäma dagar på min praktikplats där jag nu t.om. börjat ha små interaktioner med klienterna som talar danska och jag försöker tala svendanska! Intressant, och lite body language på det så blir det perfekt. Min handledare har tagit mig på små sightseeing turer då vi haft lite ledig tid mellan våra besök och jag har verkligen fått se några välbevarade pärlor i detta vackra land.
 
Och jag blev bjuden på fransk hotdog! Nomnomnom! Ikväll är det skräckfilm som står på schemat!
Imorgon ser det ut som om det blir en liten trip till Roskilde!

Kommentarer

  • daniela säger:

    braaa att du börjar trivas <3

    Svar: Jo det är skönt! :) men saknar nog alla hemma väldigt mycket fast jag inte så gärna vill erkänna det :P
    Ida

    2013-09-14 | 11:47:55
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: