Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

I got mail!

Kategori: Allmänt

Kan ni förstå hur glad jag blev när mina housemates meddelade till mig idag "Ida, you got mail"! Jag hoppade lätt som en fjäder upp ur sängen för att motta denna fina gåva. Det var ett paket av pappa! Han var för ett par veckor sedan till Budapest, och där hittade han två fina toppar till mig. Kläder tackar jag aldrig nej till! Super fina var dom, och dessutom ett härligt kort, ett kort jag ska titta på varje morgon så man börjar dagen med ett leende på läpparna!
 
 

Kommentarer

  • Lisen the mamma säger:

    Världens bästa pappa :D

    Svar: Ja tänk vilken tur jag har, både världens bästa pappa OCH mamma :D <3
    Ida

    2013-09-02 | 21:41:31
    Bloggadress: http://reportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: