Idawho?.blogg.se

If I ever leave this world alive

Lustigkurre

Kategori: Allmänt

Jag har funderat mycket på min lilla promenad från tågstationen till min praktikplats, varför lägger de ner så mycket tid på att fixa stadens yttre som om det skulle vara en tonåring hos kosmetologen med full ansiktsbehandling! Jag skulle ju vilja tro att det är för att "Ida från Finland är ju här, vi måste imponera lite!". Men som ni kanske gissa var ju det inte fallet. Istället fick jag veta att Drottningen Margarethe av Danmark skulle komma på besök, i hästkärra och allt! Effektivt sätt att utforska sitt kungarike! Nu är då frågan, vad har hon som inte jag har? Dyra kläder, ålder, sitt ansikte nerristat i de danska kronorna och danskarnas respekt. Well at least I have Life! Nej missförstå mig inte, jag försöker bara vara lite lustig på en stackars kvinnas bekostnad. Allt gott åt drottningen, verkar vara en kvinna med båda fötterna på jorden! Nu några random bilder från dagen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • daniela säger:

    vilken solnedgång!

    Svar: ännu bättre, soluppgång :D
    Ida

    2013-09-06 | 12:48:11
    Bloggadress: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här: